25 december 2015

Spraytan fail



































Haha, da jeg vågnede i går morges, var jeg lækkert brun.. Men min ene hånd så bare vildt kikset ud! Jeg havde ikke fået fordelt selvbruneren helt så grundigt som resten.. Og det ser ikke engang så slemt ud på billedet.. ;) Men der var heldigvis ikke nogle der opdagede det..

Og så kan jeg jo også lige fortælle lidt om én af mine julegaver.. Gaven fra Kæreste Morten vejede ingenting.. En mellemstor gave, uden indhold?? Der lå et brev i gaven, hvor han skriver, at han ved, hvor meget jeg ønsker mig extensions, og at han også ved, hvor dyrt det er, så han vil gerne bidrage med 2.500 kr.. :O Men på én betingelse! - at vi tager ud og hygger os i København efter jeg har fået lavet hår..! Hvor dejlig er han lige!! :D

Morten har aldrig gidet at ønske sig noget, hverken til jul eller fødselsdag, men i år havde han ét ønske - en sixpence! ....arj helt ærligt, ikk! Den grimmeste hat i verden.. af alle hatte!! Og jeg gav vidst også rigeligt udtryk for, hvor grim jeg synes den hat er.. Så da han fik den af mig i julegave, blev han ret overrasket.. Nu har jeg jo så set ham med den på - og den er faktisk slet ikke så grim alligevel.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar