02 december 2015

Gina Tricot favoritter


























































































Hey Babes ;) Så er jeg tilbage.. Der er allerede gået en måned siden sidst jeg opdaterede herinde.. Har lige haft en periode, hvor jeg har været vildt træt, men det er ved at vende igen nu :) Så nu kommer overskuddet også tilbage.. Men puh, hvor er det hårdt, når udmattelsen og trætheden ikke skal "bekæmpes" med søvn, men med en masse aktiviteter (som man ikke orker).. Fx. indkøb, madlavning, tøjvask, opvask og... arbejde..! Zzzz.. Men alle anstrengelserne virker heldigvis! ;)

På grund af al trætheden, har jeg desværre heller ikke orket at leve specielt sundt.. Så jeg tog alt på jeg lige havde tabt.. Så nu kan jeg ikke nå at vinde mit væddemål med Tvilling Mie.. Havde bare lyst til at give op.. Men det ville Mie ikke høre på, og hun har heldigvis opmuntret mig til at fortsætte.. Så kan det godt være jeg er 5 kg bagud, men jeg kan stadig godt nå ned på 65-66 kg! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar