21 december 2015

En lille update inden jul





























Min seneste "besættelse" er... hår.. ;) Min inspirationsmappe er fyldt med billeder af piger med langt, flot hår.. Det er lidt dét jeg drømmer om.. Heldigvis er den drøm let nok at opfylde.. Men det bliver først i det nye år..

Jeg er stadig halvsyg.. Ondt i halsen og snottet.. Men så længe det ikke er mere end det, kan jeg godt leve med det.. Bare jeg ikke bliver rigtigt syg!

Jeg ved ikke, om jeg når at blogge mere inden jul, men hvis ikke så håber jeg I får en dejlig jul! :) Jeg glæder mig aller mest til maden! (Det må betyde, at jeg er blevet voksen??) Men jeg ved allerede nu, at jeg skal passe på ikke at spise for meget.. Jeg har faktisk planlagt alle måltider helt indtil nytår..! Ved godt det lyder en lille smule underligt, men jeg har det bare bedst med, at jeg har styr på så meget som muligt hen over jul og nytår - jeg bliver lidt for let stresset, så nu er der en ting mindre at spekulere over ;)

Og nu vil jeg gå i seng.. Klokken nærmer sig midnat.. Og det er min sengeting.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar