04 november 2015

Update på mandagens vejning










































Jeg har helt glemt at opdatere på mit vægttab! :O Vægten i mandags sagde 70,0 kg! Så jeg har tabt præcis 2 kg siden sidste mandag! ;) Jeg havde en idé om, at jeg skulle forkæle mig selv lidt i mandags, når nu jeg havde nået et af mine delmål.. Jeg ville have frikadeller og kartoffelsalat, og til dessert ville jeg ned og blande slik på tanken.. Men jeg nøjedes med at lave frikadeller.. Og så lavede jeg en lækker råkostsalat til - intet slik.. Og så er jeg fortsat med at spise sundt.. Men regner altså ikke med at tabe så meget i denne uge.. 
På lørdag skal Kæreste Morten og jeg hjem til mine forældre sammen med Tvilling Mie og hendes kæreste, Ronni, og have andesteg! Jeg glæder mig! Men har aftalt med min mor, at vi også skal have en rødkålssalat med appelsin og valnøddekerner.. Bare for at have lidt sundt, så det ikke kun handler om, hvor meget sovs man kan fylde på tallerkenen! ;)
Selvom jeg tror, at det er præcis hvad Mie har tænkt sig at gøre, selvom vi har et væddemål kørende.. Hun skal selvfølgelig heller ikke tabe lige så mange kilo som mig.. ;) (Min startvægt: 73,1 kg - Mies startvægt: 66,5 kg - slutmål: 60 kg)

2 kommentarer: