14 oktober 2015

The IKEA challenge
































Forrige mandag var Kæreste Morten og jeg i IKEA, for at købe lidt ting til lejligheden.. Nu har vi jo også kun boet her i 1 år og 10 måneder! Haha.. Jeg har hele tiden sagt til Morten, at vi skulle i IKEA sammen, men han har hele tiden nægtet at tage med! Ved ikke om det var noget med, at ham og hans x engang var i IKEA og blev SÅ uvenner, at hun skred fra ham..?? Nåh, men så ringede Morten til mig fra arbejdet forrige mandag og spurgte, om jeg skulle med i IKEA, for så kunne jeg bare køre derind til klokken 14... Øh OKAY!! ;) (Og vi blev slet ikke uvenner!! Så klarede vi "The IKEA challenge"!) ;)
Så nu har vi fået sengeborde og lamper, loftlampe og billedhylde, og så har jeg fået mit "Hollywood spejl"! ;) Det er bare blevet så fint! Ud over tingene til soveværelset, købte vi VERDENS STØRSTE spejl ud til gangen og et nyt toiletsæde, fordi det gamle var af plastik og rigtig ulækkert faktisk.. 
Jeg er rigtig glad for vores "nye" soveværelse! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar