13 oktober 2015

The bet





























I lørdags var jeg til indflytterfest hos Tvilling Mie og Ronni.. Det var super hyggeligt og på et tidspunkt i løbet af aftenen lavede Mie og jeg et væddemål, fordi vi begge to gerne vil tabe os ned til 60 kg.. Vi har væddet om at nå de 60 kg til den 1. februar 2016.. Det er måske ikke sådan helt fair, for jeg vejer 73,1 kg mens Mie kun vejer 66,4 kg.. Men jeg er fast besluttet på at nå mit mål!!
Hvis Mie når de 60 kg og jeg ikke gør, skal jeg invitere Mie ud at spise og omvendt, hvis jeg når det og hun ikke gør.. Hvis vi begge to når målet, så betaler Ronni ;) ...jeg ved faktisk ikke helt, hvad der sker, hvis ingen af os når målet??

Jeg har faktisk allerede købt en kjole i størrelse 38, selvom jeg VED det er dumt.. Men på den anden side kan det måske motivere mig mere til at nå mit mål? Jeg skal nemlig have kjolen på til fastelavn! :O Så nu bliver jeg jo nødt til at tabe mig ;)

Jeg forestiller mig, at det hænger nogenlunde sådan sammen:
50-55 kg = str. 34
55-60 kg = 
str. 36
60-65 kg = str. 38
65-70 kg = str. 40
70-75 kg = str. 42
75-80 kg = str. 44
80-85 kg = str. 46
Det giver jo mening, hvis man kigger sådan logisk på det, ikke..? ;) Jeg tror det passer ret godt i mit tilfælde..

Jeg prøver, at se for mig, hvordan jeg ser ud, når jeg vejer 60 kg.. I virkeligheden kan jeg jo bare kigge på gamle billeder.. ;) Men jeg tror det er noget jeg har læst et sted, at hvis man kan forestille sig, hvordan man kommer til at se ud og gå klædt og opføre sig osv., så kan man også nå sit mål.. Så den øvelse laver jeg hver aften inden jeg lægger mig til at sove ;)

1 kommentar:

  1. Jeg har altså aldrig brugt dtr. 34?... Da jeg vejede 50 kg brugte jeg 36 ;) Eller... startede jo med at bruge str, 38 indtil du sagde, at det gjorde jeg i hvert fald ikke, så tror ikke helt man kan regne med det.... kun lidt?!

    SvarSlet