23 oktober 2015

25 km cykeltur
















































Min cykel har stået ude ved storcenteret i et par dage.. Men i dag kom den endelig med hjem igen.. Jeg tog bussen på arbejde og cyklede hjem (5 km).. Men da jeg kom hjem, var jeg virkelig træt og lækkersulten, så jeg spiste et par nutella madder.. Det var lidt dumt.. Så jeg besluttede mig for, at cykle 20 km! Det passer lige med en cykeltur til stranden og hjem igen.. Så det gjorde jeg! ...havde modvind hele vejen derud.. Men det var SÅ dejligt, da jeg kom ned til stranden.. Sad på en sten og drak lidt vand og nød udsigten og lyden af bølgerne.. Og så cyklede jeg hjem igen lige inden solen gik ned..

Jeg overvejer at gøre det igen i morgen! Det kunne være lidt friskt, ikke..? Men så skal jeg gøre det tidligt - klokken 9 senest.. For jeg skal vaske tøj til middag.. Og så er det også "overstået".. Jeg SKAL bare nå mit mål og IKKE tabe det væddemål jeg har lavet med Tvilling Mie! Det ser ud til at gå ret godt for hende, så jeg skal også have smidt de ekstra kilo! 

Vi vejer os hver mandag og i mandags sagde vægten 71,7 kg.. Jeg er super spændt på, hvad vægten siger på mandag! Jeg havde faktisk tænkt, at jeg ikke ville skrive så meget om vægttabet, men det fylder bare meget lige nu.. Men fremover vil jeg skrive om mit vægttab om mandagen, så resten af ugen kan handle lidt mere om mode ;) 

Klokken er 20:28 og jeg har lyst til at gå i seng! :O Men tager lige et bad først..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar