14 september 2015

The new family member






























Kæreste Morten og jeg har fået kat! Det var ret spontant faktisk.. Vi var hjemme og spise hos et vennepar og de havde 2 killinger.. Den ene ville de beholde selv.. Og så spurgte de om vi ville have den anden..! Jeg har selv haft kat fra jeg var 7 år gammel.. Morten har altid haft hund, så han skal lige vænne sig til, at den ikke altid bare kommer, når man kalder ;)

Katten er helt sort og jeg har døbt hende Cleo.. Lige nu ligger hun ved siden af mig i sofaen og prutter.. Hun har det sødeste lille ansigt..! Ved godt det er et ret dårligt billede, men de bliver ikke meget bedre på mobilen, sådan som hun styrter rundt over det hele.. Selvfølgelig lige på nær, når hun sover, som nu.. Så ville det jo være perfekt, at tage et billede nu, hvis det ikke lige var fordi hun har krøllet sig helt sammen..

Og ellers går det ok.. Har været virkelig træt de sidste par uger, men det var bare stofskiftet der drillede.. Jeg har for lavt stofskifte, så der skulle lige justeres i medicinen.. Jeg tror måske også det er derfor jeg har taget lidt på igen.. Men det ser ud til at gå bedre nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar