24 september 2015

Extensions overvejelser







































Hey babes ;) Jeg er her stadig - hvor går tiden hurtigt! Det er allerede 9 dage siden jeg bloggede sidst! :O Det må jeg lige blive lidt bedre til..
Anyway! Jeg går og overvejer at få extensions igen! Og jaja, jeg svor sidst, at jeg ALDRIG skulle have extensions igen!... MEN! ;) hehe.. Nu er jeg nået frem til, at jeg bare skal have en anden slags extensions! Det må jo helt sikkert være løsningen, ikke.. ;) De extensions jeg havde i december 2014 var hot fusion - altså de var limet i mit hår i små totter.. Men nu vil jeg have lavet dem med flettemetoden.. Jeg har allerede fundet en mulig salon i København.. Nu skal jeg bare spare sammen ;) Kan virkelig ikke vente! :O Så mangler jeg bare at tabe mig også.. Well altså vægten står stille, så gider ikke rigtigt at opdatere herinde, men jeg har et mål, der hedder 60 kg til nytår ;) Så må jeg jo se, hvad der sker.. I det mindste er det gratis at tabe sig! Men skal bare spise mindre end man plejer.... Ja det er lettere sagt end gjort!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar