21 august 2015

Update på vægten





























Jeg vejede mig i morges, bare for at være sikker på, at det nu også går den rigtige vej! Og jeg har da tabt 400 gram siden i mandags ;) Og jeg klarede mig også igennem dagen i går UDEN at spise noget usundt! Det er som om, at hvis bare jeg kan klare mig igennem sådan en hård dag, så kommer det til at gå meget lettere efterfølgende.. Så nu bliver det spændende at se, om jeg kan komme igennem weeenden nogenlunde.. Mortens datter Anna kommer nemlig.. Så står den jo på fredagsslik, krydderboller og lækker aftensmad.. Men vi skal også til stor familiefest.. Jeg plejer at skovle mad op på min tallerken, men de sidste 2 år har jeg også været ret god til at levne, når jeg var mæt, istedet for bare at fortsætte med at spise, bare fordi det smagte godt.. Jeg er lidt spændt på, hvad for noget mad vi skal have.. Må huske at tænke mig om! ;)

Nu vil jeg joine Morten nede på parkeringspladsen, hvor han ligger og roder med at skifte bremser på bilen.. Jeg lyver ikke, når jeg siger, at han er kulsort! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar