20 august 2015

Stupid cravings

Solbriller fra ASOS, strik fra H&M..







































Puh, jeg synes det er svært at modstå alle mine cravings..! Jeg har været mere træt end jeg plejer de sidste par dage, og jeg ved ikke, om det er derfor, jeg får alle de cravings? Det er i hvert fald super irriterende.. Jeg har prøvet at købe en Aqua D'or med hindbær og solbær (og 0 kalorier), for at se, om det måske kunne hjælpe, men jeg har stadig lyst til alt muligt! Jeg prøver at visualisere mig selv og hvordan jeg ville se ud om et par måneder, hvis jeg holder mig til den sunde livsstil og det er som om det hjælper lidt - i 2 minutter, så kører hjernen igen i tanker om pizza, chips og chokolade.. Men det bliver man altså ikke lækker af..! Måske skulle jeg veje mig i morgen tidlig, for at se hvor slemt det er... Og så skal jeg nok også rette mit delmål..? Jeg vil jo virkelig gerne ned på mit næste delmål på 67,2 kg! Men det kræver altså også, at jeg tager mig sammen nu.. Hvis jeg klarer det godt, kan jeg nok godt nå mit delmål til 1. oktober..

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg tænkte, at hvis bare jeg kunne komme igennem dagen uden at spise noget usundt, så ville det være lettere, at komme over alle de dumme cravings! Og jeg klarede det! ;) Føler mig allerede tyndere :b

      Slet