13 august 2015

Not back on track yet








































Pyh, jeg synes det er svært at komme tilbage i den sunde livsstil efter hele sidste uge med virkelig meget pizza.. og chips.. og druk.. Havde sådan glædet mig til bare at leve total sundt igen, men det har bare været sværere end jeg regnede med.. I dag er heldigvis gået bedre end forventet.. De andre dage har ikke været så gode.. Fik boller og chips i går.. Jeg kan ikke engang huske, hvad jeg har fået de andre dage...! Måske skulle jeg begynde at skrive ned, hvad jeg spiser igen..

Jeg bliver nødt til, at huske mig selv på, hver gang jeg får lyst til et eller andet, at jeg ikke har brug for det.. Jeg må gerne spise, hvad jeg har lyst til, men jeg vælger at lade vær.. Og så kan jeg stadig have én dag i ugen, hvor jeg spiser dét jeg har haft lyst til hele ugen.. Det ville være så ærgeligt, at ødelægge det hele nu! Jeg var endelig under 70 kg! Og der skal jeg helt sikkert ned igen!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar