09 august 2015

My birthday week





















































Så fik Tvilling Mie og jeg vidst også fejret vores 30-års fødselsdag! I mandags var vi ude at spise med familien og i går holdt Mie en lille fest.. Det kan godt være, at det ikke er noget vildt.. Da jeg fyldte 25 fejrede jeg min fødselsdag 4 gange.. ;) haha.. Men 2 fester var rigeligt! I går skulle vi i byen og altså.. jeg skulle selvfølgelig have stiletter på! (Jeg troede vi skulle tage en taxi til byen.. nej nej.. aw aw.. ) Og hvad sker der iøvrigt for moden..!? Man tager bare IKKE Birkenstocks på i byen.... NEJ! ...Jeg så MINDST 5 piger i de hypede fodformede sandaler... Arj altså..! Resten havde KONDISKO på.. Jeg kan selvfølgelig godt se, at det er meget mere behageligt, men STOP! Du skal ikke komme i fin pailletkjole og KONDISKO... Sorry jeg forstår tydeligvis ikke "de unge nu til dags!" ;) ...og jeg forstår slet ikke dem, der kom i sportstøj! Én af pigerne lignede hun var blevet væk fra en tenniskamp...! Hvid, stram top, hvid, plisseret nederdel og hvide kondisko.. Det må være mig der er håbløst umoderne..!?

Jeg nåede jo mit mål i mandags, men denne uge har bare ikke stået i sundhedens tegn! Jeg er sikker på, at jeg har taget minimum 5 kg på! Men det finder jeg ud af i morgen tidlig ;) Mon det er så slemt? Men jeg HAR altså spist virkelig meget pizza.. og lagkage.. og chips.. Jeg lyver ikke, når jeg siger, at jeg glæder mig helt til i morgen, hvor jeg fortsætter den sunde livsstil!! :O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar