24 august 2015

Mandagsvejning

































Så blev det allerede mandag igen.. Ugen er egentlig gået fint.. Lige indtil i lørdags.. Vi havde Anna på weekend og vi skulle til stor familiefest.. Dagen startede med, at jeg kom til at spise 3 ristede krydderboller.. Ups.. Men jeg var til gengæld mega god, da vi skulle spise til festen.. Der var kæmpe buffet med en masse lækkert! Frikadeller, pizzasnegle, kartoffelsalat osv.. Men jeg fyldte det meste af min tallerken med salat og frugt! .....men så kom der kage.. Og jeg skulle jo bare lige smage - det hele.. Og i går fik vi pizza.. Så jeg vidste jo godt, at vægten ville stige.. Og så tror jeg, at jeg har drukket mindst 4 liter vand i løbet af natten.. Var sindssygt tørstig! :O Og dét hjælper i hvert fald heller ikke på vægten!!
Så da jeg vejede mig klokken 8 i morges sagde vægten 74 kg ligeud.. Jeg ved jo godt, at jeg overhovedet ikke kan regne med vægten med alt det vand jeg drak.. Så nu er jeg spændt på, hvad vægten siger næste mandag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar