10 august 2015

Mandagsvejning

































I dag sagde vægten 73,1 kg.. Ikke overraskende, når jeg har levet totalt usundt den sidste uge.. Men jeg valgte at fejre fødselsdag uden overhovedet at tænke på kalorier og vægt.. Og selvom jeg kun blev fejret mandag og lørdag, så var det som om, at dagene imellem også blev brugt på at spise pizza? Har slet ikke tænkt på salat og grøntsager.. Overhovedet.. Så nu har jeg taget 3,3 kg på.. Men jeg er sikker på, at de ryger hurtigt af igen ;) 

Da jeg nåede mit mål sidste mandag, om at komme under 70 kg, havde jeg jo lovet mig selv et par ting fra ASOS.. (Og Nelly).. Skoene er fra Nelly og kom i fredags.. Tingene fra ASOS, blandt andet solbrillerne, kom i dag! :D Jeg skal nok vise resten senere.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar