03 august 2015

Mandagsvejning og fødselsdag






























Hurra, hurra, HURRAAAAA!!! I dag har Tvilling Mie og jeg fødselsdag!! (Og jamen det var da så lidt med solskin) Hehe.. ;) Puha, så blev vi 30!! :O Billedet er 4 år gammelt - så i behøver ikke tælle lysene..

Det var jo i dag, jeg skulle nå mit store delmål - nemlig at komme under 70 kg! Ugen har været lidt underlig.. Jeg synes jeg har spist fornuftigt, men vægten er bare ikke fulgt med nedad.. Virkelig frustrerende! Så jeg har været på udrensningskur de sidste 3 dage! Tabte kun 300 g første dag, anden dag røg der 600 g og så manglede jeg stadig 500 g.. Jeg var sikker på, at jeg ikke ville nå mit mål! Men da jeg stillede mig på vægten sagde den 69,8 kg!! FUCK YES!! :D Det er bare SÅ vildt!

Jeg har også været til frisør i dag.. Åh det var SÅ lækkert med striber og klip! ;) Det må jeg vise senere..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar