18 august 2015

Livsstilsændringen - update






























Jeg fik slet ikke opdateret vægten i går.. Kæreste Morten har fixet min computer, så den er geninstalleret og opdateret til Windows 10.. ;) Og så var vi nede hos hans mor i går aftes og gøre det samme med hendes computer..

Men det er jo tid til at opdatere min vægt og i går sagde den 72,1 kg.. Så der er røget 1 kg den seneste uge.. Det er ret ok, når man tænker på, hvor usund jeg har været.. Ups.. ;) Men jeg er vidst ved at komme tilbage på sporet igen! Det er godt nok svært, når jeg har ladet mig selv leve af pizza og chips.. Det er som om mine cravings bare går endnu mere amok efter jeg har spist usundt.. Mere vil have mere.. ;) Men NEJ! Det er slut nu.. Og selvom vi fik pizza hos Mortens mor i går, nøjedes jeg med 2 stykker! Og min morgenmad og frokost var sund.. Så jeg føler, at jeg er ved at komme tilbage igen.. Jeg når nok ikke mit mål til 1. september på 67,2 kg, men bare jeg kommer under 70 kg igen, så er jeg glad :)

2 kommentarer:

  1. Ved du hvor man kan købe trøjen på billedet henne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre! Jeg har selv ledt efter den på nettet, men uden held.. :(

      Slet