17 juli 2015

Vægttabs inspiration














































Jeg ved, at der er nogle, der sidder og tænker, at nogle af pigerne på billederne er for tynde.. Men jeg har selv været ret tynd.. Så jeg synes ikke de er for tynde.. :b Ikke dermed sagt, at jeg skal være så tynd igen, men de er stadig en ret god inspiration for mig.. 
Lige inden min 20 års fødselsdag var jeg stadig ikke kommet over 50 kg.. Jeg kan huske, at det irriterede mig, at jeg ikke bare kunne veje det samme som mine veninder.. Jeg vejede mellem 45 kg og 47 kg på det tidspunkt.. Men sådan skulle jeg åbenbart være, for det var i hvert fald ikke fordi jeg ikke spiste nok mad ;) Jeg ELSKER mad og det har jeg altid gjort.. Jeg gætter på, at grunden til at jeg tog så meget på, var en blanding af depressioner og medicin.. Men nu er der heldigvis kommet styr på det hele og jeg har snart (igen) tabt 10 kg! Har planer om at tabe 10 kg mere.. Men det får mig stadig ikke i nærheden af min gamle vægt.. Jeg lander nok omkring de 60 kg.. :)

Jeg er godt nok spændt på, om jeg når mit mål til på mandag på 72,0 kg.. Jeg tillod jo mig selv at spise min yndlingsis i mandags (Maxibon), så vægten steg jo lidt igen.. 

Jeg har lavet en lille plan over, hvad jeg gætter på, at vægten viser hver mandag indtil min fødselsdag.. Jeg kom lidt bagud.. Forrige mandag var planen, at jeg skulle veje 73,2 kg, men vægten sagde 74,9 kg.. I mandags sagde planen så 72,6 kg, og overraskende nok sagde vægten jo 72,7 kg, så det er ret vildt, at jeg nåede så tæt på.. På mandag har jeg så en idé om at ramme 72,0 kg, så det håber jeg jo lidt på ;) Nu må vi se..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar