07 juli 2015

New in











































Jeg ved ikke om I husker mit indlæg fra den 1. juni - med de sko jeg var blevet ret besat af..? (Se indlægget HER!) Nu har jeg købt et par sko, der minder rigtig meget om dem.. Og ja, jeg har næsten brugt alle mine penge denne måned på de sko.. Altså.. Det var jo dem jeg har ledt efter! Så må man godt bruge alle sine penge... ikk??
Jeg er i hvert fald rigtig glad for dem.. Jeg skal nok få lagt nogle lidt bedre billeder ind af dem.. Det er ikke lige de bedste billeder - det beklager jeg! :)

Jeg fik ikke opdateret i går med min vægt.. Men den sagde 74,9 kg.. Det betyder, at jeg har tabt 400 g siden sidste mandag.. Ikke meget.. Jeg synes heller ikke lige, at jeg har været sådan rigtigt sund de sidste par dage.. Og det kan jo hurtigt ses på vægten.. Må lige tilbage på sporet! Der er 4 uger til min fødselsdag! Jeg må lave nogle flere maveøvelser, så jeg kan blive strammet lidt ind ;) haha..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar