19 juli 2015

My sunglasses collection






















































Kæreste Morten og jeg er igang med at rydde op på vores "kontor", som i virkeligheden har været "roderum"/gæsteværelse siden vi flyttede ind - for 1½ år siden... Ups.. Det er lidt pinligt! Men nu er jeg ved at være til bunds i alt mit skrammel.. I dag har jeg fundet og sorteret alle mine solbriller! Og det er ikke engang dem alle sammen, der er med på billedet.. Jeg ejer faktisk ikke engang et par designersolbriller.. Jeg tror jeg er bange for, at sætte mig på dem??

Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg har for mange solbriller, eller om jeg er helt normal og ligesom alle andre..?? Tvilling Mie mener, at jeg er lidt besat, men whatever! ...faktisk plejer jeg at sige, når vi er ude og shoppe og jeg finder "that special pair!", at jeg ikke har LIGE PRÆCIS sådan et par - bare for at retfærdiggøre købet... Nu har jeg så fundet ud af, at jeg har en hel del par, der minder utrolig meget om hinanden.. Hovsa.. ;)

Stay tuned! (haha) For i morgen opdaterer jeg min vægt og det begynder at blive spændende!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar