27 juli 2015

Mandagsvejning























Puha, jeg synes tiden går stærkt! I dag er der jo kun 1 uge til min fødselsdag! ;) Vægten i dag sagde 70,4 kg.. (minus 800 g siden sidste mandag!) Det går den rigtige vej! Sidste mandag fortalte jeg, at hvis jeg når under 70 kg næste mandag, har jeg fundet en masse fine ting på ASOS.. Jeg fortalte min mor om mit mål og så sagde hun, at hun også ville være med til at fejre mit vægttab ved at betale for halvdelen af de ting jeg køber på ASOS!! Har jeg lige verdens dejligste mor eller hvad!! ;)

Og som om dét ikke er nok, så har Kæreste Morten valgt at overraske mig ved at ringe til min frisør og lave tiden om, så jeg ikke bare skal farves, men også klippes!! Og han betaler for det hele..! Hvor dejlig er han lige! Jeg føler mig virkelig heldig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar