20 juli 2015

Mandagsvejning og ASOS-ønsker








































Så blev det allerede mandag igen! Mit mål til i dag var at ramme 72,0 kg (eller under).. Og under må man sige det blev med en vægt på 71,2 kg! :D Og dermed har jeg nu også nået mit næste mål, om at komme under 71,4 kg, som er min hidtil laveste vægt.. Så i dag er en god dag! Gav mig selv lov til at spise nybagte boller (fra fryseren).. Men faktisk var det lidt underligt.. For det føltes slet ikke som en bellønning..? Eller jo, men det føltes lidt som om, at de ikke var kalorierne værd?? Måske fordi jeg ved, at jeg skal kæmpe lidt ekstra, for at tabe mig efter at have spist dem?? Men dagen er fortsat i det sunde spor, og Kæreste Morten og jeg skal have fiskefrikadeller til aften!

Jeg har besluttet mig for, at hvis jeg når under 70 kg til min fødselsdag, så må jeg gerne shoppe lidt favoritter fra ASOS!! ;) Men jeg har nok ikke råd til ALLE ønskerne, så jeg må lige begrænse mig lidt.. For puha, der er mange lækre ting derinde!! :O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar