13 juli 2015

Livsstilsændringen - Vejedag







































Så blev det mandag igen og vejedag! ;) Det er gået over al forventning især i weekenden, da vi havde Kæreste Mortens datter, Anna.. Jeg fik både lavet pandekager OG bagt boller til dem - og jeg spiste intet af det selv! ;) STOLT!

Vægten sidste mandag sagde 74,9 kg - i dag sagde den 72,7 kg!! Har tabt 2,2 kg! Nu er der ikke langt til mit første delmål - 71,3 kg (laveste vægt!).. 

Fredag den 13. marts kom jeg ned på 71,4 kg, men efter den fredag fik jeg det skidt (for lavt stofskifte), som gjorde mig overdrevet udmattet.. Derfor orkede jeg ikke at tænke over maden og hvad jeg spiste.. Og så tog jeg 10 kg på på 2 måneder.. Det er dem jeg er igang med at smide nu.. Og det vil jeg gerne nå inden min fødselsdag den 3. august! :) Mon ikke jeg når det.. Jeg har 3 uger endnu! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar