10 juli 2015

All summer long






















































Efter at jeg ikke havde det store held med de lyse denimshorts, har jeg kigget lidt efter H&M's andre modeller.. Faktisk er der rigtig mange af H&M's shorts, der er sat ned nu! Så skynd jer ind og kig! ;) Jeg har forelsket mig lidt i dem på billedet herover.. 

Jeg brugte dagen i går på at rydde op og gøre rent.. Her trængte vidst også!! Nu skal jeg ud og have handlet ind til pandekager i aften og noget lækker frokost til i morgen.. Vi skal nemlig have Kæreste Mortens Anna på weekend.. Og planen er lidt, at vi skal i Bonbonland i morgen ;)

Nu skal jeg jo nok ikke have pandekager og toastmadder.. Jeg tror jeg fixer noget salat af en slags.. Det går ret godt med vægttabet igen, efter der var lidt bump på vejen ;) Så jeg synes måske det er lidt synd at "ødelægge" det med pandekager, krydderboller og hvidt toast med leverpostej... Jeg er ellers af den overbevisning, at man ikke skal nægte sig selv noget, bare fordi man taber sig.. Det kommer alt sammen an på mængden!

Jeg er med i Henrik Duer's støttegruppe på Facebook, og det er helt vildt så mange, der helt seriøst mener, at der er nogle madvarer de "ikke må få".. Det er ikke sådan man ændrer sin livsstil.. Det er ikke bare en slankekur.. Det skal holde hele livet.. Så nytter det jo ikke noget, at jeg "ikke må få" chips, is, nutella eller rundstykker! Og det er faktisk en lille smule frustrerende, at dem inde i gruppen BLIVER VED med at tro, at de kun må leve af salat, grøntsager og kylling.. Men det kan jeg jo ikke gøre noget ved.. Mit vægttab er ikke en lige linje nedad.. Det er et værre ræs op og ned, men overordnet går linjen nedad.. Man kan jo ikke leve uden sin livret resten af livet! ...i mit tilfælde lasagne ;) ...og pizza.. ;) Men alt med måde! Og så kan det godt være, at det tager lidt længere tid end det ville have gjort? Men jeg skal nok nå det!
Faktisk synes jeg, at jeg taber mig lidt hurtigere efter fx. at have spist pizza.. Vægten går godt nok lidt op, men så styrtdykker den også bagefter.. Så det er to skridt frem og et halvt tilbage ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar