31 juli 2015

A lot of shopping
















































Jeg har vidst shoppet liiiidt for meget de sidste 3 dage.. I forgårs og i dag var jeg ude i centeret og i går var jeg ude at shoppe med Mie nede i Nykøbing F.. ;) Jeg har ingen idé om, hvor mange penge jeg har brugt.. Det er ikke så godt faktisk.. Men halvdelen af mine køb var i hvert fald sat ned..! Retfærdiggør det ikke, at jeg har købt lidt mere end det var meningen?? 

Jeg synes godt nok at mandag nærmer sig hurtigt nu! Det er min fødselsdag OG jeg har sat et ret stort (vigtigt) mål for mit vægttab.. Men jeg spiste pizza i går, så nu er jeg gået på udrensningskur, for at have en chance for, at nå målet! Jeg er virkelig spændt på vægten i morgen, for den afgør lidt, om jeg kan nå at komme under 70 eller ej.. Uuuh ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar