20 juni 2015

Favoritterne

























Hej igen derude! Det er da alligevel ved at være længe siden jeg har været herinde, hva.. Jeg kan slet ikke finde ud af dagene mere.. Kender I ikke dét, når man ikke rigtigt skal noget.. Min praktik i Gina Tricot er nemlig stoppet.. Jeg kan slet ikke finde ud af det!! Det er helt forkert, at jeg ikke har noget at stå op til.. Jeg ved ikke længere, hvilken dag det er, og jeg aner ikke, hvad jeg skal lave!! :O Så ser jeg et par afsnit af Venner, så vasker jeg op, så støvsuger jeg.. og hvad skal jeg så give mig til? Så går jeg en lille tur på 8 km og så slasker jeg på sofaen.... OMG jeg kan slet ikke have det!!.... :( Nåh, men så legede vi bare, at jeg havde ferie....? 

Men med al min nyvundne fritid, har jeg også fået tid til at sortere lidt i alle mine sko.. For pyh, hvor har jeg mange!! ;) Og her kan man se toppen af ...poppen? Cremen af cremen...? Hvad hedder det?? Well.. her er altså mine yndlingspar!! Fra venstre ses Jeffrey Campbell, H&M, Zara, Nelly, Nelly og Steve Madden.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar