12 juni 2015

Sommer






























































I dag har været en rigtig dejlig dag! :) Jeg besluttede mig for, i går, at jeg ville cykle til stranden i dag.. Der er 10 km til stranden! Men jeg cyklede omkring 9:45 og var derude en god halv time senere.. Desværre var min cykel åbenbart punkteret, så nu står den ude ved stranden og er flad - heldigvis kunne Kæreste Morten komme og hente mig, da jeg ikke gad være på stranden mere efter cirka 3 timer.. Åh det var SÅ lækkert derude! Jeg var ikke i vandet, men lå bare og nød solen.. Jeg ELSKER solskin og varme ;)

Senere hentede vi Mortens datter, Anna.. Og så har vi spist pizza til aftensmad.. sådan pizzaria pizza.. Jeg havde allerede planlagt, at jeg ville spise en salat først og så 2-3 stykker pizza.. Jeg spiste 3 stykker (omkring 450 kcal) plus 50 kcal i salaten.. Jeg er super tilfreds med mig selv! Også fordi jeg ikke spiste dessert! Vi havde været oppe og købe lækker Paradis Is..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar