05 juni 2015

River Island Gladiatorsandaler


































Jeg sad og ledte alle webshops igennem for de wegdes jeg skrev om den anden dag, og så faldt jeg over disse fine gladiatorsandaler fra River Island til ca. 400 kroner.. Iih de er godt nok lækre! (Men nej jeg har stadig ikke fundet et par wedges jeg er tilfreds med..) Måske lidt et par fra Tory Burch der hedder Almita..? Hmhm..

I dag har jeg været med Tvilling Mie nede og besøge vores forældre.. Vi brugte dagen i haven, hvor vi bare nød det gode vejr.. Til aften skulle vi have stegt flæsk med persillesovs og nye kartofler.. Jeg fik en lille smule særbehandling, for min mor kogte nogle grøntsager til mig ;) Og jeg tog kun én portion! Jeg har så også tabt 2,9 kg siden i mandags.. (Ved godt det bare er væske, men det er dejligt, at det går den rigtige vej!) 

I morgen kommer Kæreste Morten hjem fra Las Vegas.. Jeg glæder mig! Jeg har savnet ham! Og så skal vi ned til hans forældre og have lasagne.. For det er hans livret, så det vil have mor lave til ham.. Jeg tror jeg laver en salat hjemmefra og tager med.. ;) Og så skal jeg huske kun tage én gang..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar