11 juni 2015

På ønskesedlen #3









































Her er endnu et af mine fødselsdagsønsker.. Jeg var ude i centeret i forgårs (på cykel! hehe) for at prøve, hvilken størrelse, jeg skal ønske mig.. Det skal helt sikkert være det ur, der måler 36 mm! Det største blev for stort..

Jeg har allerede 2 andre ure - et "guldfarvet" Tissot herreur og et sølv herreur, som bare er købt på et kræmmermarked, men det var så fint ;) Der er ingen af dem, der går mere.. De mangler batterier.. Men nogle gange har jeg dem bare på alligevel - fordi de er så fine ;) 

Jeg har egentlig aldrig været til de små, fine, feminine ure.. Det må godt være lidt stort eller chunky.. :) Men uret fra Daniel Wellington enkelt og feminint, men tilpas stort og det kan jeg ret godt lide..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar