10 juni 2015

Outfit dreams

1) Hat fra Choies 175 kr. 2) Trenchcoat fra Choies 200 kr. 3) Jeans fra Gina Tricot 249 kr. 4) Wedges fra Modekungen 400 kr.



















































Super fint outfit - og jeg har forelsket mig lidt i de sorte wedges.. De fås også i nude, men de sorte er fedest.. ;) Men jeg har stadig ikke fundet et par, som jeg er blevet sådan rigtig vild med endnu..

Jeg har længe haft et par favorit jeans fra Gina Tricot - nemlig Lisa.. Men nu er jeg også blevet ret vild med Molly! De er højtaljet og med super meget stretch! ;) Jeg købte et par tilbage i marts, men jeg har ikke gået med dem siden da, for tog jo lige 10 kg på (mest på maven..) Så jeg turde altså ikke engang tage dem på! :O Men nu har jeg smidt næsten 4 kg igen, så der går ikke længe, før jeg kan bruge dem igen.. Jeg kunne faktisk heller ikke passe mine højtaljede jeans fra H&M... Det er virkelig svært at mase dellerne ned i et par jeans, der er for små.. :S Det er lige før man ikke kan trække vejret! Hvor er jeg glad for, at jeg er igang med at tabe mig igen ;) Og denne gang har jeg planer om, IKKE at tage det hele på igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar