02 juni 2015

On a rainy day


























Kæreste Morten rejste til Las Vegas i søndags og det er virkelig underligt, at vågne op alene.. Han kommer først hjem lørdag eftermiddag, så jeg har lejligheden helt for mig selv.. Og selvom vi har boet her i halvandet år, så hører jeg pludselig en masse underlige lyde.. Måske skulle jeg ikke have set den alien film søndag aften! :O

Jeg skal bruge regnvejrsdagen på job og når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe af.. Hvis det ikke regner, når jeg kommer hjem, cykler jeg nok en tur.. Det gjorde jeg også i går ;) Det er gået lidt skidt med vægten, men jeg kan jo ikke gøre andet end at fortsætte så godt jeg kan! Jeg har en tid hos en diætist i morgen, så må jeg se, om hun kan hjælpe mig lidt på vej.. For selvom vi alle sammen udemærket godt ved, hvad man skal spise, for at være sund (og tabe sig), så er det ikke altid så let.. Så jeg er spændt på at høre, hvad hun har at sige.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar