28 juni 2015

More shopping























Da jeg havde kørt Kæreste Morten til toget i fredags, kørte jeg en tur ud i centeret.. Første stop var Gina Tricot, hvor de har udsalg.. Og altså tingene var bare så billige, at det ville være dumt IKKE at købe noget ;) Og jeg fandt en bikini..!! Jeg har ikke følt mig specielt godt tilpas i den slags bikini i lang tid, men endelig kan jeg gå med alle de lækre bikinier uden at føle mig virkelig klam og dårligt tilpas ;D Indtil nu har jeg bare haft en kedelig sort bikini fra change i størrelse faldskærm.. Så det er virkelig lækkert, at jeg har tabt mig tilpas meget, til at kunne passe alle de fine bikinier fra blandt andet Gina Tricot og H&M!

I går var jeg hos mine forældre og min mor og jeg fik gået en lang tur på lidt over 5 km! Og vi endte med at spise fuldkorns tortilla wraps til aften ;) Og solen kom endda frem i løbet af eftermiddagen, så jeg nåede at få lidt solskin! 

Senere i dag skal jeg hente Morten ved toget.. Selvom han kun har været væk i 2 dage, har jeg nået at savne ham.. Især om aftenen, når jeg gik i seng.. Hvornår lærer jeg, at jeg IKKE skal se uhyggelige film alene!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar