14 juni 2015

Min weekend





































Jeg har haft en rigtig dejlig weekend - dog med lidt rigeligt mad.. Vi fik jo pizza i fredags, hvor jeg kun spiste 3 stykker, men i går var vi hjemme hos Kæreste Mortens forældre med Anna, og der fik vi pizza igen og denne gang spiste jeg en hel pizza.. Plus jeg havde spist krydderboller til morgenmad og en masse rugbrødsmadder til frokost..

I dag har jeg spist sundt igen - havrefras til morgenmad, knækbrød med pesto og kyllingepålæg til frokost og en salat med skinkestrimler til aften.. Jeg er ved at vænne mig til, at jeg ikke skal nægte mig selv noget.. Og det går ret godt.. Jeg taber mig i hvert fald stadig ;)

Jeg har leget med Anna nede på græsplænen både i går og i dag, og vi fik vidst også lidt sol.. ;) Det har været en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar