22 juni 2015

Livsstilsændringen - vejedag






































Jeg kommer tættere og tættere på en flad mave! Jeg lavede endda mavebøjninger i forgårs.. Og jeg kan slet ikke finde ud af det, men oh yes de er skam blevet ømme!! Man finder hurtigt ud af, hvor ofte man egentlig bruger sine mavemuskler! Og det er TIT!! :O Awawaw..

Vægten sidste mandag viste 77,1 kg og i dag stod der 75,2 kg på vægten, så jeg har tabt 1,9 kg!! Jeg elsker hver morgen, at gå hen foran spejlet og se min (snart) flade mave!! Det er helt vildt, som den er forsvundet - så hurtigt! 

Og jeg måler mig også med et målebånd, så jeg ikke KUN kigger på vægten! Jeg ved, at vægten kan svinge.. Blandt andet på grund af væskebalancen.. Så er det rart, at kunne se fremskridt på målebåndet ;) Jeg har tabt mig 6 cm i taljen på 3 uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar