15 juni 2015

Livsstilsændringen - vejedag

































Så blev det mandag og tid til at tjekke vægten! Sidste mandag sagde vægten 78,3 kg og i dag sagde den 77,1 kg - et vægttab på 1,2 kg.. Jeg er fint tilfreds, for jeg har nemlig spist pizza hele 2 gange denne weekend! Som jeg allerede har skrevet, spiste jeg 3 stykker pizza i fredags, men lørdag spiste jeg altså en hel pizza.. Vi var hjemme hos Kæreste Mortens forældre med Anna og der fik vi altså også pizza.. 

Det er altså også lidt svært, at sidde og se Morten og Anna spise krydderboller til morgenmad, når jeg selv spiser enten æg eller havrefras.. Så jeg havde købt fuldkornskrydderboller og så spiste jeg selv én.. Og pludselig virkede leverpostejmadder til frokost meget mere indbydende end en kyllingesalat.. Så jeg har tilladt mig at spise det samme som de andre.. Det har vist sig lidt på vægten, for i fredags (jaer jeg snyder!) sagde vægten 76,5 kg.. Men jeg lever super sundt igen nu, så vægten fortsætter i den rigtige retning ;)

Jeg tog billeder af mig selv d. 1/6 og igen 8/6 og i dag.. Og da jeg sammenlignede billederne fra i dag med dem fra d. 1/6 fik jeg næsten et chok! Der er så stor forskel på min mave! :O Det er helt vildt.. Den er blevet SÅ meget mindre.. Har tabt 5 cm i taljen.. Kunne da godt mærke, at jeg følte mig slankere, men jeg havde alligevel ikke regnet med sådan en stor forskel! Det er så dejligt! ;) Og det giver mig lyst til at kæmpe videre! Hvis der kan ske sådan en vild forandring på bare 2 uger, så kan der nok også ske lidt på de 7 uger, der er tilbage til min fødselsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar