08 juni 2015

Livsstilsændringen - status på vægten

































Så blev det vejedag.. Og så er det jo flot, at jeg valgte, at spise slik og chips og drikke rødvin i går aftes! Godt jeg vejede mig i går morges ;) hehe.. I mandags sagde vægten 80,8 kg og i går sagde den 77,3 kg.. Jeg havde altså tabt 3,5 kg.. Men i dag var der lige røget 1 kg på igen, så vægten sagde 78,3 kg.. Men jeg fortsætter selvfølgelig bare med at leve sundt! ;)

Jeg har villet tabe mig i SÅ mange år og det er først lige gået sådan rigtigt op for mig, at jeg ikke behøver undvære noget overhovedet.. I denne uge har jeg både spist hjemmelavet pizza, stegt flæsk med persillesovs og lasagne! Og jeg har stadig tabt mig! 

For mig har det altid været meget "sort/hvid".. "Enten eller".. Det der er galt med dét er, at jeg ikke kunne mixe sundt og usundt.. Hvis jeg først havde spist noget mindre sundt, så "kunne jeg lige så godt fortsætte, for nu var det hele alligevel ødelagt!".. Men det er jo noget fis.. Hvis jeg spiser krydderboller til morgenmad er der jo enormt stor forskel på, om jeg så vælger en salat til frokost og fx. kylling og grøntsager til aftensmad, eller om jeg vælger chips, popcorn, chokolade, muffins, kanelgifler og pizza resten af dagen! Og det er som om det først er gået rigtigt op for mig i denne uge.. Selvfølgelig har jeg jo godt vidst det.. Men det er bare som om det først er feset ind nu..? Men det må jo helt klart være en god ting.. Jeg har tidligere vist et billede herinde med et citat der sagde: "Saying: I've already ruined my good eating today, I'll just eat crap!, is like saying: I dropped my phone on the floor, I'll just smash it 'til it breaks!"

Nu skal jeg ud og cykle en tur ;) Og så kommer der endnu en update næste mandag! Jeg har 8 uger endnu til at tabe mig.. Jeg er lidt spændt på, hvor langt jeg kan nå ned inden min fødselsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar