07 juni 2015

Gensynsglæde og gave

































Så er Kæreste Morten kommet hjem fra Las Vegas igen efter 6 dage.. ;) Det var dejligt at se ham igen.. Jeg syntes egentlig ikke, at jeg havde nået et savne ham sådan alt for meget, kun en lille smule.. Men da jeg stod i lufthavnen og ventede på ham gik det op for mig, hvor meget jeg havde savnet ham, og det var virkelig dejligt at se ham igen! :)

Han overraskede mig senere med en gave han havde købt med hjem fra Las Vegas.. Og Morten har ikke rigtigt styr på designerne eller noget, men han har ramt helt plet med denne Michael Kors taske! Jeg er vildt glad for den! ;D

Vi spiste aftensmad hos hans forældre - hans livret: lasagne! De lavede et hjørne af lasagnen uden ost for min skyld.. Jeg har spist sundt siden i mandags og jeg havde selv taget en salat med, så jeg kunne fylde halvdelen af tallerkenen med noget grønt ;) I morgen skal jeg tjekke vægten, så der laver jeg en update herinde..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar