23 juni 2015

Fletning og Skt. Hans Aften
































Jeg blev træt af altid at have den samme frisure.. Og så prøvede jeg at flette mit hår.. Det blev da sådan ok.. Men jeg skal nok lige øve mig lidt ;)

Kæreste Morten og jeg kørte en tur her til aften for at finde et sted at se Skt. Hans bål.. Vi endte det samme sted som sidste år - nemlig ude ved Karrebæk.. (Ikke Karrebæksminde - der er altid sort af mennesker!) Så vi stod bare på cykelstien og så bål ;) Morten er ligeglad med at se bål, men jeg SKAL bare se, når heksen futter af! Jeg er kun gået glip af det 2 gange i mit liv (af hvad jeg kan huske) og den ene gang var jeg på date, den anden gang regnede det helt vildt.. Ellers har jeg ALTID set bål!! Så det skulle jeg selvfølgelig også i dag!

Tænk at dagene bliver kortere fra nu af.. Og at der kun er 6 måneder til juleaften i morgen!.. Men nu vil jeg lige nyde sommeren først ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar