04 juni 2015

Did a little shopping






























































Jeg skulle en tur ud i H&M for at bytte en cardigan.. Faktisk ville jeg bare have haft pengene tilbage, men så går man lige lidt rundt og kigger og så ender det med, at man finder alt muligt, man ikke kan leve uden! ;) Og jeg ved godt, at jeg nok ikke får brug for en striktrøje sådan lige med det samme, men den var så fin..

I går var jeg til diætist og hun mente egentlig ikke, at jeg havde noget problem med at vide, hvad der er godt at spise, og hvad der ikke er.. Men jeg er meget "enten eller".. Enten spiser jeg KUN sundt eller også spiser jeg KUN virkelig usundt! Og hvis dagen starter med noget usundt, så fortsætte jeg sådan.. Det skal jeg lærer at styre noget bedre.. For bare fordi jeg måske spiser cocopops eller krydderboller til morgenmad, så kan jeg jo stadig godt spise en sund frokost og aftensmad.. Men det er som om jeg bare har tænkt "nu kan det hele også bare være ligemeget!"... Jeg VED jo, at det er forkert.. Men alligevel fortsætter jeg med crap.. Og jeg skal lære, at det er OK at spise fx. en snickers og at verden ikke ramler sammen af den grund.. Jeg kan stadig leve sundt og jeg kan stadig tabe mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar