16 maj 2015

Udrensningskuren
























Jeg er blevet spurgt, om jeg vil dele den udrensningskur jeg har været på.. Og det vil jeg gerne.. Det var en jeg fik for en del år siden og den er ret effektiv.. Selvfølgelig er målet egentlig ikke at tabe sig, men at få renset ud.. Og det man taber er væske.. Men den er god til at kickstarte en sundere livsstil!

Udrensningskuren består af en madplan med forskellige muligheder til hvert måltid, men jeg kan kun huske noget af det i hovedet.. Og det var de ting jeg selv valgte ud, som jeg bedst kunne lide.. Her er den:


Når du står op: Drik et glas lunkent vand med citronsaft.
Inden hvert måltid: Drik et stort glas (3 dl) koldt vand.

Morgen: 2 æg (røræg, spejlæg, blød- eller hårdkogt), 1 glas appelsinjuice.

Formiddag: 1 glas mælk.

Middag: 2-4 dl yoghurt, 1/3 agurk.

Eftermiddag: 1 glas mælk, 1 stk valgfri frugt.

Aften: 1 glas juice/mælk, kogte grøntsager - så mange du kan spise.

Sen aften: 1 stk valgfri frugt.


Man skal være opmærksom på, at denne kur HØJST må følges i 3 dage! Det er max! Efter de 3 dage, skal man spise sundt og fornuftigt - masser af grøntsager.. Jeg kan ikke huske, hvor ofter man må gå på denne kur, men mener det er noget med højst hver 3-6 måned..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar