15 maj 2015

Status på udrensningskuren







































Jeg gennemførte den 3-dages udrensningskur og tabte 2,7 kg på de 3 dage! ;) Vægten i mandags viste 81,4 kg og vægten i går morges viste 78,7 kg.. Men der er stadig et stykke vej ned til 71,5 kg, som jeg lige var kommet ned på for 2 måneder siden.. Men nu er jeg igang!

I går var jeg med Kæreste Morten til hans fætter og kusines konfirmation og jeg var så god! Der var buffet og jeg tog kun en lille bitte portion af hver af retterne OG jeg takkede nej til vin og drak vand og light sodavand istedet! Jeg havde SÅ meget lyst til at gå op og tage mere mad, men jeg tog mig sammen og blev siddende.. Jeg var jo i virkeligheden ikke mere sulten, det var kun fordi maden var SÅ lækker!!

Jeg var alene hjemme i går aftes, da vi kom hjem fra konfirmationen, for Morten skulle spille fodbold.. Og så kom jeg til at gå på tanken og købe en lille pose bland-selv-slik.. Men så tænkte jeg, at jeg bare kan have én dag i ugen, hvor jeg må spise hvad jeg har lyst til.. Og det blev så i går.. Det er også bare lettere at holde motivationen, hvis man ikke nægter sig selv noget, så i dag er jeg fortsat med at leve sundt :) Næste vejedag er på mandag.. Det bliver spændende! ;) 

1 kommentar:

  1. vil du ikke skrive lidt om udrensningskuren? hvad spiser du? taaak :D

    SvarSlet