25 maj 2015

På ønskesedlen #1



























Jeg har fødselsdag til august - bliver 30 år - og jeg er så småt begyndt at lægge hjernen lidt i blød, for at finde på noget at ønske mig.. Jeg faldt for nylig over billeder af Céline's Audrey solbriller igen og genforelskede mig i dem! Så de skal helt sikkert på min ønskeseddel! ;)

Det er altid lidt en kamp for mig, at finde på noget jeg kan ønske mig til min fødselsdag.. Og især nu, hvor jeg bliver 30.. Så kan jeg jo ikke bare ønske mig nyt sengetøj, håndklæder eller gryder.. (i hvert fald ikke ifølge min mor).. Men det er virkelig svært, at finde på noget synes jeg.. Og jeg kommer altid først i tanke om gode ønsker efter min fødselsdag, men det kan jeg jo passende ønske mig til jul.. ;)

I dag er der 10 uger til min fødselsdag og jeg kæmper også lidt med vægten.. Det er bare ekstra svært at finde motivationen lige for tiden, men jeg prøver virkelig.. Kæreste Morten bestilte en pizza i dag, og jeg tillod mig at tage et stykke (ca. 200 kcal).. Ellers har jeg fået salat til frokost (ca. 150 kcal) og tunfrikadeller med tomatsalat til aften (ca. 250 kcal).. og en Monster energidrik til aften (15 kcal).. Plus safevand og icetea (ca. 200 kcal)

Man kan hurtigt regne ud, at det overhovedet ikke er nok, men jeg sov virkelig længe i dag (til ca. kl. 13), så jeg har slet ikke fået morgenmad eller mellemmåltider.. Jeg håber, jeg kan komme op i morgen! :O Åh nej.. Skal op 6:45... Zzzz Må hellere bare gå i seng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar