22 maj 2015

Lately































Jeg prøver så godt jeg kan at leve sundt.. Jeg vil jo rigtig gerne føle mig bare lidt lækker til min fødselsdag i august! :O Det er bare noget ekstra særligt at blive 30 år.. Puha.. Jeg er stadig ikke sikker på, om jeg er klar.. Men det kan jeg jo blive nødt til at være ;) Jeg har da 10 uger endnu.. 

Btw. den sunde pizza på billedet blev VIRKELIG god!! :O Som i overraskende lækker, selvom der er blomkål og pinjekerner på! ;)


































Vi har Kæreste Mortens datter, Anna hver anden weekend.. Hun har tit siddet og kigget på mig, når jeg har sat hår og taget makeup på.. Hun begyndte at sidde og abe efter, og sagde ting som: Så skal du have foundation på... på kinderne og i panden og på hagen! Og pudder på kinderne og hagen... Og ..ma... ma... mascara! På øjnene!! ...Hun er så dejlig.. Nu har hun fået sin helt egen "læbestift" af Farmor Helle.. Det er en lyserød Labello.. Og hun er meget omhyggelig og kan bruge 5 minutter på at smøre den på læberne.. og hele vejen rundt om munden helt ud på kinderne! ;) Og så er hun klar til dagen! ;)

Og nu er jeg begyndt endelig at måtte sætte hendes hår.. Hun har ellers været meget streng med, at INGEN måtte røre hendes hår.. Men så leger vi bare damefrisør og så må jeg sætte nogle af mine gamle spænder i og lave hestehale eller rottehaler ;) Hun bliver SÅ fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar