09 maj 2015

Gina Tricot neglelak

























































Jeg har efterhånden fået en pæn lille samling af Gina Tricot neglelak.. De bliver jo VED med at få de lækreste farver!! :O De nyeste jeg har købt er Sea Bug, Peach Cocktail og Azalea Pink.. Og nu kan jeg slet ikke vælge, hvilken jeg skal have på til en konfirmation i morgen! Jeg kan vælge frit, for mit outfit er sort/hvid... Hælder mest til enten Peach Cocktail eller Azalea Pink..

Overvejer faktisk også Dust og så kan jeg tage mine turkise smykker på...? Hmmm.. Livets svære valg.. :b Men jeg har da hele dagen til at beslutte mig..

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte.

    Det er nogle smukke farver.
    Køber du dine neglelakker i butikker eller på nettet. Hvis det er på nettet, har du så en god hjemmeside hvor man købe neglelak?

    Håber konfirmation var god :)

    Hav en god aften.
    Mvh. Michelle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem i butikken, men alle disse kan du også finde på Gina Tricot's hjemmeside! :)
      www.ginatricot.com - klik på "makeup" i menuen, så finder du alle deres fine neglelakker!

      Slet