11 maj 2015

Endelig!







































Efter at have haft det dårligt de sidste 2 måneder, er jeg endelig begyndt at få det bedre! I de sidste 2 måneder har jeg været så overdrevet udmattet og træt, at jeg ikke har orket noget som helst.. Og det har været SÅ frustrerende, at jeg flere gange bare er begyndt at græde i ren frustration og udmattelse.. Jeg har heller ikke orket at spise sundt overhovedet, for jeg har ikke engang orket at handle eller lave mad.. Og så er der den lette løsning - at bestille pizza.. Så jeg har taget 10 kg på de sidste 2 måneder - de 10 kg jeg har brugt 1 år på at smide (hvor vægten gik op og ned) Så i morges sagde vægten 81,4 kg :O ... 

I dag er den første dag, hvor jeg har orket at spise sundt og endda følge den udrensningskur, som jeg var på for 1 år siden!! (På nær den sun lolly jeg tillod mig selv her til aften!) Så jeg synes godt, at jeg kan være rigtig stolt af mig selv!! Endelig er det begyndt at gå den rigtige vej igen! Det har jeg ventet på længe.. Jeg er glad! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar