27 april 2015

Status på vægten - suk!



















































I dag er der præcis 14 uger til min fødselsdag og jeg er ikke ligefrem tilfreds med tallet på vægten! Hvis jeg starter NU, så kan jeg godt komme ned på 64-65 kg til min fødselsdag!! 

Det er altså heller ikke særlig sjovt, at stå i prøverummet, når man har taget næsten 8 kg på! :O Men nu nægter jeg at tage mere på!! Vægten i morges sagde 79,1 kg :S Jeg skal ALDRIG over 80 kg igen!!! Så lige her og lige nu, laver jeg en aftale med mig selv om, at jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at tabe mig! 1 kg om ugen burde være realistisk!! GO!

Jeg har ikke levet spor sundt den sidste halvanden måned! Ikke noget at sige til, at vægten bare er steget og steget.. Måske er det også al den usunde mad, der gør mig så træt!? Men fra NU af, vil jeg gøre ALT for at leve sundt!! Jeg skal ind i den samme gode rytme, som jeg var for halvanden måned siden, hvor vægten sagde 71,5 kg og det bare gik perfekt med at spise sundt og motionere.. Det var pludselig så let... lige indtil jeg røg ind i endnu en depression.. Men nu vil jeg bare gerne snart selv bestemme over mit liv igen og jeg bestemmer, at jeg vil have det godt og leve sundt fra NU af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar