04 marts 2015

Vægttabet






























































Det går så godt med at spise sundt og ikke overspise.. Jeg er bange for, at jeg pludselig ikke kan styre det og begynder at æde alt muligt klamt.. Men sidder med en ret fed følelse af.. hmm.. kontrol.. Jeg havde plads i kalorieregnskabet til at forkæle mig selv lidt her til aften med vin og popcorn.. og jeg stoppede efter at jeg havde fået det på billedet.. Normalt ville jeg nok ikke kunne styre mig og have spist resten af popcornene - bare fordi de smager godt..... Men jeg stoppede og jeg er ret tilfreds med min beslutning.. Kender den dårlige samvittighed alt for godt, og den har jeg bare ikke brug for nu.. 

Jeg er SÅ tæt på min nye laveste vægt siden jeg startede mit vægttab og det vil jeg bare ikke ødelægge nu!! :O Faktisk mangler jeg bare 200 g fra at nå min laveste vægt!! Den er der sikkert i morgen ;) Det er den fedeste følelse at se tallet på vægten gå ned - så motiverende! :D
Jeg synes tøjet sidder bedre, jeg er mere tilfreds med min krop.. Jeg kan ikke se de vilde forandringer - kun på billeder, men jeg kan mærke det..! Selvtilliden har fået et hak opad.. Nu er målet bare at komme under 70 kg! ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej! :D Jeg har selv været vildt dårlig til det med maden her på det sidste, men jeg må tage mig sammen nu, for jeg ved jo også godt hvordan det føles når tallet går ned på vægten. Det er bare så svært alligevel :s
    Men tak for en god blog :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der bare perioder, hvor man slet ikke kan finde motivationen! Det har taget mig over 1 år og jeg kan stadig ikke sige: "Jeg har tabt 10 kg!".. ;)
      Jeg mangler altså lige 700g endnu.. men de andre gange, hvor jeg har været sååå tæt på, så er jeg røget ind i en dårlig periode og har taget lidt på igen..
      Men mist aldrig troen på at du kan! For selvfølgelig kan du det! :) Og det kan jeg også!! :D

      Slet