09 marts 2015

Status på vægten



 Så blev det mandag og jeg har taget 2 kg på efter weekenden.. Sådan er det, når man besøger Kæreste Mortens farmor i Jylland..! Jeg har levet super sundt og motioneret hele ugen, men lige i weekenden har jeg bare spist, hvad der blev serveret.. For hvem siger nej til nybagte boller til morgenmad? Eller farsbrød og broccoli salat!? Og okay okay jeg spiste en pizza igår, da vi kom hjem.. Orkede bare ingenting efter den lange køretur! 

Inden weekenden nåede jeg ned på min laveste vægt - 71,6 kg!! ;) Og i dag er jeg fortsat med at leve sundt og cykle til arbejde.. Og selvom Morten ringede og spurgte om jeg skulle køre med hjem, sagde jeg nej tak og cyklede!! ;) Det var også bare fantastisk vejr! Og så røg der lige 450 kcal!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar