05 marts 2015

Ændring i planerne

































Jeg havde en vægttabsplan, der sagde, at jeg skulle have været under 70 kg til starten af marts måned, men det var jeg jo ikke helt, så nu må jeg rette lidt i planen.. Men på trods af en lidt skidt februar måned, så går det nu rigtig godt med at spise sundt og få motioneret.. 

Hvis jeg skal være ærlig, så er motion ikke lige mig, men jeg går eller cykler til job istedet for at tage bussen, og det tæller jo også ;) Faktisk skulle jeg forbrænde over 400 kalorier på at cykle frem og tilbage.. Det er da sååå meget bedre end at forbrænde ingenting ved at sidde i en bus ;D

Jeg var så spændt i morges, på om vægten mon snart var kommet ned på 71,5 (laveste vægt).. men vægten havde ikke rykket sig siden i går.. øv! Men så er det jo, at jeg ikke skal give op! Den er der sikkert i morgen!.... omg.... OMG! I morgen kan jeg rent faktisk have nået min nye laveste vægt!! ....det er helt underligt at tænke på! :O 

Mit næste mål er så selvfølgelig at komme under 70 kg.. Men jeg ved ikke helt, om jeg skal sætte tidsfrist på.. Jeg ved jo, at der pludselig kan komme noget i vejen for motivationen, så vægttabet går i stå... Men indtil videre håber jeg da på, at komme under 70 kg inden april ;) Min plan har fået skubbet sig en måned ;) Men det går nok.. Jeg skal nok nå at blive lækker inden min fødselsdag til sommer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar