31 marts 2015

Farmor



Min farmor tog op til stjernerne i morges.. Hun har ikke været sig selv siden efteråret, så det kom ikke som et chok.. Hun blev indlagt på sygehuset i lørdags, men kom hjem igen samme dag med beskeden fra lægerne, at der ikke var mere de kunne gøre for hende - det var kun et spørgsmål om tid... Jeg ønskede, at det ville gå stærkt, for jeg syntes hun havde kæmpet længe nok.. Hun fortjente slet ikke at være lænket til en kørestol og ikke kunne tale ordenligt.. Jeg er lettet og ked af det på samme tid.. For hvordan kunne jeg være bekendt at ønske hendes død...? Men når der ikke var anden udvej end døden, så kunne den lige så godt komme hurtigt... Og døden kom i morges..

1 kommentar:

  1. Det er jeg ked af at høre kære Charlotte. Men det er okay at ønske, at en kær får fred. Hun har det bedre, hvor hun er nu. Hvil i fred <3

    SvarSlet